Alla inlägg den 3 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 3 januari 2009 23:48

Ja det va en riktigt lång tråkig film det, en västern film. Visst det va ju en hel del kändisar med i den. Men vad gör det när filmen är kass. Det va en 2 timmar lång dialog film typ...

Den rekommenderar jag inte !

Det va länge sedan vi såg en bra film nu... Hoppas att det kommer någon bra snart... Vi ska gå o se The day the world stod still iaf hade vi tänkt oss, den har visserligen inte fått så bra kretik... Men men nått måste vi komma iväg o göra.


Vad gjorde vi mer i kväll då. CH åt hos oss så jag lagade mat till 3, vi åt gott tog lite vin o snackade.. Vi blev bjudna över till dom, men vi orkade inte riktigt att sitta bland andra o inte må helt bra ännu..


 Kollat på massa saker vi vill köpa nu, Xbox360 och Singstar, singstar till mig visst jag är inte så bra på att sjunga men det kan bli kul party sak..

Så hoppas någon vill ha party efter vi köpt det.. Annars får jag väl lura Ola till det ,)

Ska jag vara ärlig så känner vi inte så många.. men nån kanske vill komma.. Jag vet L tycker det e kul oxå..

Usch nu kände jag mig lite ensam igen, jag saknar mina vänner.. kunde dom inte alla flytta hit :)

Fast vi ska snart flytta till Norge om allt går som vi vill. Och där känner vi redan ett par stycken :)

Och får man bara ett jobb så får man ju lite arbetskompisar oxå..


Nä nu ska jag släppa mig tillbaka till soffan för att se ett avsnitt av Star nått va det nu hette igen... Ola serie.. Men sen är det sova dax..

 Så Godnatt alla !!  Hoppas jag får mer läsare imorgon :) Idag hade jag 17 stycken innan jag skrev denna blogg.. förrgår 24, tycker det är rätt bra iaf för att vara helt ny :)


Nä GODNATT nu alla , sov så gott !

 Kramar

Av -[ Iza ]- - 3 januari 2009 17:30

Nu har jag fått hem min sköna halsduk :) Ola's bror CH va ute o hämtade den idag tack tack ! ! :)


Så jag tänkte jag tog ett kort på den o mig... halsduken blev ju bra iaf =P

Halsduk

Den kommer från MQ, mössan är från Indiska..


Nu sitter CH o Ola och spelar Gears of War på våran projektor.. så jag lär ju sitta kvar här ett tag :) Inte direkt något spel jag gillar...

Men om 30-40 min kan jag ju alltid börja med maten vi ska äta ikväll....

Kanske man ska bjuda in L o CH, får fråga om dom vill...


Hade ju vart kul att hitta på något ikväll...




Av -[ Iza ]- - 3 januari 2009 14:19

Tänkte jag skulle avslöja vad jag ska göra då :)

Eller rättare sagt vad mamma bjudit in mig på..

Vi är 5 stycken som ska till en studio, Jag, Mamma, Sanne(Moster), Eva-Marie(Moster) & Anna.

En fotostudio, som ligger i göteborg. The Studio. Där ska vi först börja med att prata med en Make-up artist, som skall göra make upen på oss. Man ska komma dit helt osminkad :)

Sedan efter det blir man tilldelad en fotograf, som kommer ta modeinriktade bilder på än, men olika ljussättningar och bakgrunder..

Sedan när allt är klart, så får man titta igenom alla korten bestämma vilka man gillar o så..


Man ska ha 3 ombyten med sig för variation på bilderna :) Gud det kommer ju bli jätte svårt att bestämma sig vad man vill ha... tur man har vetat detta ett tag så att man kan planera ,)

Allt tar ca 4 timmar...

Det ska bli jätte kul tycker jag.. visst att jag hellre tar kort men jag hoppas dom kan bölja alla valkar ,)

Får lägga upp bilderna sen när jag vart där :)

Och tala om hur det va...


Nu ska vi ut på en promenad sedan upp till Ola's bror o fika lite så man får lite ombyte från sin egna lägenhet...


Hörs senare !

Av -[ Iza ]- - 3 januari 2009 12:49

Usch vilket tråkigt väder man vaknade till idag... Regn o plus grader igen... om det hade vart som i går hade vi haft massa snö nu, det hade vart bättre än regn iaf....

Sedan vaknade man av att några idioter står o snackade skit i trapphuset.. HALLLÅÅÅÅ jag försöker sova här.... Vissa människor kan inte ta hänsyn att det bor andra i huset oxå.. visserligen va klockan ganska mycket men ändå detta kommer göra att hela min dag blir förstörd...

Trött är jag oxå...

 Efter ha svorit lite åt folket så gick jag upp iaf, tog på mig regnkläder för Diezel behöver ju gå ut oavsett vad det är för väder... Gick vår vanliga morgon väg... herregud va halt det va idag, rena isbanorna ute ju, underkylt regn....

Så vad händer idag då....

Blir väl att sitta här o glo mest sedan en film o lite vin i kväll...

Men snart är det måndag o pengar.. Då kan man ju iaf handla mat igen..


Ha en bra dag alla...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards