Alla inlägg den 2 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 2 januari 2009 23:47

Det blev en film kväll med popcorn iaf :)

Vi såg Natural Treasure 2, helt ok film inte den bästa jag sätt men underhållande...


Så God Natt alla gamla o nya ! :)

Av -[ Iza ]- - 2 januari 2009 19:58

Då har man tagit sig ett långt varmt o skönt bad :)

Det behövde kroppen känns det som, ryggen känns redan bättre...

Fick badbomber av mamma o Bengt i julklapp från Lush.

Dom doftar så underbart...

Bomber



 







 

Ser ganska giftigt ut när det löser upp sig ,)



Fredag kväll...

Vad ska man ta o hitta på ikväll då.. det blir väl en film eller nått...

Har ju lite vin kvar oxå i min box...

Sedan blir det väl mest att slappa.. Kanske poppa lite popcorn.

Får se vad som händer :)


Ha en trevligt Fredagskväll alla

Av -[ Iza ]- - 2 januari 2009 15:39

Nu har vi vart ute o gått lite iaf, tog med mig kameran oxå det e väldigt fint väder här idag..

Kallt o helt blå himel o sol.. perfekt vinter väder inte så mycket snö iofs..

Såna här dagar vill man ha fler av..

Tänkte jag skulle lägga upp liter bilder jag tog under promenaden..

Isiga Löv

Jag gillar när bilder, ser väldigt kallt ut här :)


Vi

Jag o Ola's skuggor :)


Hopp

Diezel gillar att göra en del konster,

här hoppar han av en sten :)


Nypon

Ja jag gillar ju närbilder som sagt :)

Här av ett dött nypon..


Sol

Solnedgången mellan två hus


Hade vart roligt om man hade en bättre kamera nu, men någon dag kommer jag få en. Den jag vill ha nu har gått ner i pris nu oxå, 3990:- på netonnet.se såg jag... Den kommer nog funka bra som en första kamera till mig...

canon


Man får spara... allt man får...



Av -[ Iza ]- - 2 januari 2009 12:27

Sov hela förmiddagen idag kände att jag behövde det... Fats nu e man ju helt slö pga av det.. men men jag vaknar väl till lagom tills vi ska gå o lägga oss igen ,)

Vad ska man göra idag då, är SÅ trött på att bara sitta hemma nu...

Ola sa att vi kanske kunde åka ut till hans föräldrar o fika så vi kommer ut lite iaf, om nu dom inte ligger sjuka.. Glömde min halsduk där oxå på nyår.. Måsta ta en bild någon dag o vissa den... den är hur mysig som helst...


Kollade Sofia's blogg innan jag kollade min egna, håller tummarna att det går bra med lillkillen... *håller tummarna*


Ola ringde sin mamma dom ligger dåliga så vi blir väl hemma idag oxå...

 Får se vad vi kan hitta på...


Hörs senare

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards