Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Sista dagen detta året !

Av -[ Iza ]- - 31 december 2008 11:09

Jahopp då va det Nyår...  om 12h 50min(klockan nu 11:10) så är det nytt år.. hoppas det året har nått bättre att ge än vad detta har.

*blev arbetslös

*skaffade ett lån

*blev äldre

*blev pank

*blev sjuk

jag har inget som jag blev super glad över direkt.

Tänker inte av ge något nyårslöfte det har jag bara gjort 1 gång och det va då jag slutade röka 6 år sedan. Så varje nyår så har jag förlängt det. Men jag tror inte jag behöver det nu.

Jag har direkt inte några planer på att köpa denna illa luktande dyra sak...

Jag hoppas jag får ett jobb nästa år, som ska ge mig lite bättre pengar än att gå hemma o dra. Jag hoppas Ola klarar sin skola utan problem. Jag hoppas att alla jag känner får ett bra år oxå !


Nyår....

Ja jag vaknade upp idag på min ny madrass med lite ont i ryggen man jag hade ändå sovit ganska bra, förutom små störningar, Ola sov inte lika bra upp för att ta tabletter o så.

Kollade ut -3,5 grader *burrr*

Tog på mig va tvungen att gå till Statoil in handla toa papper, så vi kan fräsa i.... Usch det va verkligen kallt ute...

På vägen hem ser vi en stor pälsboll den va söt (en lejonbergare) den hade nog vart hos vetrinären.. när det fick se Diezel hoppa så började denna stora pälsboll oxå hoppa :) Så söt den va ! Fast den hörde inte att Diezel samtidigt som han hoppade oxå morrade lite.. vet inte varför han gör det.. för det ända han vill är att leka med alla hundar..

Nu sitter vi här vet inte riktigt vad som händer i kväll... Om Ola orkar så blir det ut till hans föräldrar o äta o så... Men vi skulle se senare efter lunch...

Undra om jag någongång ska bli av med min sjukdom, verkar hålla i sig kanske bra. Hoppas bara jag inte har bihållsinflammation... Jag har lite ont i huvudet...

 Iaf hoppas alla får en riktigt bra dag !


GOTT NYTT ÅR alla jag känner och de jag inte känner ännu :))

 
 
Sofia

Sofia

31 december 2008 12:04

Hej!

MM Det låter gott, ska prova (kanske ikväll, om jag får tag på det man ska ha i).

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards