Direktlänk till inlägg 29 december 2008

killar o sjukdom

Av -[ Iza ]- - 29 december 2008 17:36

Idag fick jag springa till stan o köpa nässpraj o halstabletter, sambon har ju blivit sjuk nu oxå.... ja han tror ju själv att han e döende =P

Själv låg man hela julhelgen men det fanns ju inte direkt tid att vara sjuk då. Man fick ta hand om disk o så ändå. Men nu när han e sjuk oj oj oj så synd det är om honom... Men klart jag fixar saker till honom.. en kille som e sjuk är som o ha en 3 åring ;)

*tänker på reklamen från tv*

"Ni kvinnor ska snacka om att födda barn, då vet ni inte hur det är när vi män är riktigt sjuka"

Nä kanske inte det, men skulle dom födda barnen så skulle det inte finnas många familjer med mer än 1 barn.... =P


Jag lyckades visst oxå smitta min mamma som nu ligger på soffan med sin filt o tittar på tv. *skickar en kopp tea*

Min sambo's föräldrar va visst oxå lite krassliga.. ser visst ut som jag smittat alla detta året, annars brukar ingen bli sjuk när jag är det..

Själv känner jag mig bättre idag, men då själv klart kommer den där perioden i månaden då man har ont i magen istället.......


På apoteket i dag va det rusning minsann, alla är väl sjuka... Dom skrev om det i tidningen innan jul.. det är julshoppingen som gör än sjuk... så nu tycker jag minsann att man ska planera sin shopping :) Näthandeln är bra oxå, då träffar man inte en massa sjuka människor, som står o hostar i kön, med sina skrikandes ungar, vars näsor rinner efter att dom vart ute o ålat i årets snö som i år varade 2 dagar...


Nästa år ska jag göra som L & CH gjorde shoppa på nätet...

(L= är Ola's bror's tjej) (CH = är Ola's bror)


Nu är det dax att gå o rota i kylen se vad man kan plocka fram för mat idag... mmm macdonalds..... men det finns inte i kylen....


Hej hopp

 
 
Sofia

Sofia

29 december 2008 18:38

Hej tjejen!
Hoppas du mår bättre, och att Ola blir bättre med.

Hanske vi kan träffas snatr (tråkigt att det inte blev av sist).
Jag lägger gärna till dig till mina länkar, om jag får förstås.

Ha de gott

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Iza

29 december 2008 18:43

Ja klart får du lägga till den :) jag addar din oxå till min sida så :)
Jag kommer troligtvis till gbg i mitten av jan, men vet inte ännu hur länge jag stannar så vi får ta o höras om det

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards