Alla inlägg den 26 december 2008

Av -[ Iza ]- - 26 december 2008 20:36

Så skönt det vara att vakna upp i sin egna säng i morse ! Borta bra men abslout hemma bäst !

Sov lite bättre i natt iaf, förskylningen har dock satt sig lite i halsen nu oxå. Så man hostar en del i bland. Så mycket tea kommer det bli.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Fick iofs ta hand om disken imorse eftersom det gick nästan inte röra sig i köket.

Kollade mig i halsen, nä ser inte ut som halsfluss iaf. Kanske det är influensan som spökar.

Gjorde oss lite tea. Det va gott.

Sedan kollade vi lite på tv..... allså att är hemma o ändå vissar dom bara skit på tvn... va tänker dom med !

Detta är ur TV4+ tablå

TV4+

06:10 Dr Phil

07:05 Dr Phil

07:55 Dr Phil

10:50 Dr Phil

11:45 Dr Phil

12:35 Dr Phil

13:25 Dr Phil

14:20 Dr Phil

15:15 Dr Phil

16:10 Dr Phil

17:05 Dr Phil

18:00 Dr Phil


Sedan va det dax för lunch... god så bra att man sparat rester sedan någon dag sedan slapp man ställa sig att laga mat när man mår dåligt.

Sedan satt jag mig kollade mail o facebook lite. Pratade med mamma o frågade vad dom gjorde o så.


Kollade runt på nätet på lite shoppning sajter. Tänk om man bara va rik. Så mycket man vill köpa. Och så mycket snyggt det finns.

Men jag vet iaf vad jag ska köpa nu i rean. Bäddmadrasser ! Det är något som vi behöver nya, så man får sova skönt igen.

Jysk har rea på sånt så passar prefekt.

Nu ska man bara orka komma iväg dit oxå. Får ta det i helgen eller början av nästa vecka.


Sitter mest o väntar på att man ska få pengar igen oxå, så man kan betala resten av räkningarna o sedan återgå till det normala. December blir en ganska pank månad när man vill köpa så mycket julklappar + alla räkningar.

 Men snart så ska nog ett jobb dyka upp !!

Kollade in på ams sidan om det dykt upp nått...... ser dött ut där...


Åkte en snabbis till affären behövde lite frukt o så.

Hemma igen så bestämmde vi oss för att det blir pizza i kväll... yummy.

Kollade på ett avsnitt av Dharma o Greg (fick en dvd box av Ola)

Gillar den serien :)

Sedan ringde jag o beställde pizza på Anna's, ny kille i luren igen... hopp 45 min för 2 pizzor tur man beställde tidigt... pizzorna kom ca 1 timme senare... men gott va det.. sedan som vanligt så får man ont i magen.. man lär sig aldrig...


Nu sitter jag här vid datorn, Ola spelare nått spel på sin dator.. jag har precis startat denna sajten, med idea av min kusin(sofia) som oxå bloggar här 3barnsmamma, en rolig blogg att läsa... Så nu ska vi se hur länge jag kommer hålla på med detta oftast tröttnar jag kanska fort.. men denna sidan fattar även jag faktiskt :)


Snart ska vi nog se på film och äta lite chips....


Tjingeling


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards